חדשות ואירועים

קבלת פנים למר מורטון מנדל בבית הנשיא בירושלים

יו"ר קרן מנדל העניק לנשיא המדינה ראובן ריבלין ולרעייתו עותק מהמהדורה השנייה של ספרו "הסוד טמון באנשים"

בקבלת הפנים השתתפו גם נשיא קרן מנדל, פרופ' יהודה ריינהרץ, מנכ"ל קרן מנדל-ישראל משה ויגדור, ראש האופוזיציה יצחק הרצוג ורעייתו, וכן ראשי מוסדות אקדמיים בישראל בעבר ובהווה ובוגרים של תוכניות מנדל.

"כשקראתי את ספרך, הבנתי שמנהיג טוב הוא מי שגורם לאנשים ללכת אחריו, אבל מנהיג דגול הוא מי שיוצר מנהיגים נוספים. לימדת אותנו איך ליצור מנהיגים", אמר הנשיא ריבלין. "הדברים שאתה עושה, בלי שרבים יודעים על כך, גורמים לנו לא רק להעריך, אלא גם להודות לך מעומק לבנו. אני מודה לך מאוד על שבאת לבית הנשיא. ביקורך הוסיף לבית הנשיא יוקרה רבה".

מנדל והנשיא|rivlin2018

"כידוע לך, אדוני הנשיא, שהרי כיבדת אותנו בנוכחותך בטקס הנחת אבן הפינה, אנו מקימים כעת את הבניין החדש של קרן מנדל בלבה של ירושלים", אמר פרופ' יהודה ריינהרץ, נשיא קרן מנדל. "אנו ארגון יהודי, ציוני, והקמת הבניין היא אות למחויבות שלנו למדינת ישראל ולעם היהודי", אמר.

"מעולם לא שמעתי על אדם נוסף שתרם לתרבות, לחינוך ולתחומים אחרים בישראל סכום כסף כה גדול. אני מאחל למורט שימשיך לתרום עוד שנים רבות", אמר בקבלת הפנים עו"ד יהודה רוה, היועץ המשפטי של קרן מנדל-ישראל וידידו של מר מנדל. "אתה לא רק מנטור וחבר אישי שלי, אלא גם אחד הידידים הגדולים ביותר של מדינת ישראל והעם היהודי", אמר.

"הנשיא ריבלין היקר, תודתי האישית נתונה לך על קבלת הפנים החמה ועל תמיכתך המתמדת בקרן מנדל", קרא מר מנדל מההקדשה שכתב לנשיא ריבלין. "ברצוני להביע את תודתי והערכתי על כל מאמציך להפוך את ישראל למקום טוב יותר עבור כל אזרחיה".