חדשות ואירועים

טקס הסיום החגיגי של תכניות מנדל

עמיתי מחזור כ"ה של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית ועמיתי תוכניות מכון מנדל למנהיגות חגגו את סיום לימודיהם בנוכחות יו"ר קרן מנדל ונשיא הקרן

​בנוכחות יו"ר קרן מנדל, מר מורטון מנדל,  נשיא הקרן פרופ' יהודה ריינהרץ, סגן יו"ר קרן מנדל ונשיא הפדרציה היהודית של קליבלנד, סטיב הופמן, מנכ"ל קרן מנדל-ישראל משה ויגדור, מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב ומפקדת מערך מג"ן בחיל החינוך והנוער בצה"ל, אל"מ קרן קמרינסקי, חגגו עמיתי מחזור כ"ה של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית ועמיתי תוכניות מכון מנדל למנהיגות את סיום לימודיהם.

"קרן מנדל הטביעה חותם במעגלים רחבי היקף בחברה הישראלית", אמר שמואל אבואב. "אני רוצה לקדם בברכה מעומק הלב את כל בוגרי מחזור כ"ה, כל אחד בתחומו, כל אחד בעיסוקו, ולאחל לכם שכל אחד יביא מחילו, כל אחד יידע להרעיף ממה שהוא למד כאן ויצליח להטביע חותם". 

21 בוגרי מחזור כ''ה בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית –  מיזם משותף לקרן מנדל ולמשרד החינוך שנוסד ב-1991 – סיימו שנתיים של לימודים שבהם עסקו בסוגיות המרכזיות בתחום החינוך, המנהיגות והחברה בישראל.

טקס הסיום החגיגי של תכניות מנדל 2018|grad2018


"בתחילתה של שנת הלימודים הראשונה הגיע מר מנדל ארצה, וניגשתי להודות לו על קבלתי לתוכנית ועל ההזדמנות הגדולה שהעניק לי", אמרה עירית שריג, נציגת מחזור כ"ה. "תשובתו הייתה 'תודי לי בעבודתך הטובה'. מורט היקר, בשנתיים של לימודיי וגם היום בקשתך מלווה אותי ואני משתדלת להודות לך בדרך זו. תודה על הפיקדון היקר שהפקדת בידי ובידי במחזור כולו למען חברה ישראלית טובה יותר".  

את לימודיהם סיימו גם עמיתי מחזור י"ב בתוכנית מנדל למנהיגות חינוכית בצה"ל – קצינים בכירים מכל חילות הצבא. "השותפות בין מכון מנדל לצה"ל מבוססת על תשתית ערכית ובניית תוכנית המשרתת את המפקדים הלומדים בה", אמרה אל"מ קמרינסקי, "ובמרכזה האמונה בחשיבות הרבה של ההשקעה בפיתוח מפקדים מנהיגים, עם גישה חינוכית וחברתית, כחלק מתהליך לחיזוק חוסנו של צבא הגנה לישראל". 

בטקס, שנערך ב-29 באוקטובר במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים, סיימו את לימודיהם במכון מנדל למנהיגות גם 17 עמיתות מחזור ד' בתוכנית מנדל לפיתוח מנהיגות בקהילה החרדית, 24 עמיתי מחזור ג' בתוכנית מנדל למנהיגות נוער –מנהיגים מקרב הסגל הבכיר של תנועות הנוער בישראל, וכן 15 עמיתי המחזור הראשון של תוכנית מנדל למנהיגות בתרבות יהודית.

"חלק מתפקידיי בחיי העסקיים הוא להשקיע כסף מתוך ציפייה לתשואה. אני יכול לומר שההשקעה שביצענו בתוכניות מנדל בישראל היא ההשקעה שהניבה את התשואה הגדולה ביותר. העובדה ששמי, ששם משפחתי, מתנוסס על התוכניות האלה משמעותית מאוד עבורי", אמר יו"ר קרן מנדל, מר מורטון מנדל לבוגרים הטריים.