חדשות ואירועים

קרן מנדל מחויבת לחיזוקה של חברה צודקת, סובלנית, מיטיבה ודמוקרטית בישראל

במנשר שפרסמה לעובדיה, לבוגריה ולעמיתיה חזרה הקרן והדגישה את מחויבותה להעניק להם תמיכה, עידוד וביטחון ביישום חזונם למען חינוך טוב יותר וחברה טובה יותר בישראל

לחברי קהילת מנדל שלום רב,

לאחר השבוע החולף, עם שלל האירועים, הפרסומים, החששות, הרשימות ששמנו שורבב לתוכן ועוד, חשוב שנזכיר שוב, בקול ברור וצלול וללא חשש: ייעודה של קרן מנדל הוא לתרום לחיזוקה של חברה צודקת, סובלנית, מיטיבה ודמוקרטית בישראל, ולשפר את איכות חייהם של כלל אזרחיה. 

בכך אנו עוסקים בנחישות כבר קרוב לארבעה עשורים, לילות כימים, וכך בדעתנו להמשיך – תוך דחייה
מוחלטת של כל שיח מתלהם, גזעני או אנטי דמוקרטי, וכל הדרה מכל סוג שהוא של אוכלוסייה זו או אחרת בחברה. 

קרן מנדל היא קרן יהודית ציונית הפועלת בישראל ובארצות הברית, ומשקיעה למען רווחת אזרחי המדינה בתחומים רבים ומגוונים: בחינוך, בתרבות ובחברה. הקרן מחויבת לחזון מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, שבה שוויון זכויות לכל האזרחים ברוח מגילת העצמאות.

עבור הקרן, החינוך הוא האמצעי המרכזי לטיפוח ולהכשרה של מנהיגים מונחי חזון. אנו נמשיך לקיים את כלל תוכניות הקרן ולהרחיבן במקצועיות ובצניעות, ונתמיד בתמיכתנו במערכת החינוך הישראלית תוך סיוע לחוסנה ולגיוון המיוחד שבה.

עיקר תמיכתנו ותשומת לבנו נתונות בימים אלו לבוגרינו הרבים (שמספרם יותר מ-2000) הפועלים בנאמנות ובמסירות למען מדינת ישראל.

להם אנו אומרים: נמשיך לתת לכם כל סיוע ולתמוך בפעילותכם בכל דרך, בעיקר בימים אלו של רשימות אישיות מקוממות המנסות להדביק תוויות ולטפול אשמות שווא.

קרן מנדל לא תזניח לרגע את בוגריה ותעניק להם תמיכה, עידוד וביטחון כדי שיוכלו להמשיך בפעילותם החשובה וביישום חזונם למען חינוך טוב יותר וחברה טובה יותר במדינתנו.

בברכה,

יהודה ריינהרץ, נשיא
משה ויגדור, מנכ"ל
תמר אריאב, המנהלת האקדמית
אפרת ארן, מנהלת בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית
מאיה בוזו-שוורץ, מנהלת יחידת בוגרות ובוגרי מנדל
דפנה גבר, מנהלת יחידת החדשנות והלמידה הדיגיטלית
יעל הס, מנהלת מכון מנדל למנהיגות
מיקי נבו, מנהל מרכז מנדל למנהיגות בצפון
עדי ניר-שגיא, מנהלת מרכז מנדל למנהיגות בנגב