חדשות ואירועים

אפרת ארן מונתה למנהלת בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית

אפרת, בוגרת מחזור כ"א של בית הספר, מילאה תפקידי ניהול בכירים באינטל במשך 17 שנים לפני שעברה לעולם המנהיגות החינוכית

​קרן מנדל-ישראל שמחה להודיע על מינויה של אפרת ארן למנהלת בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית – תוכנית הדגל של הקרן, המכשירה כעת את המחזור ה-30 של מנהיגים מונחי חזון למערכת החינוך בישראל.

לפני הצטרפותה למנדל הייתה אפרת המשנה למנכ"ל וסמנכ"לית התוכן והפיתוח המקצועי של עמותת "אלומה" – ארגון ללא מטרות רווח המעודד השתלבות מיטבית של בני נוער וצעירים במעגלי השירות המשמעותי, ההשכלה הגבוהה והתעסוקה. במסגרת זו פיתחה והובילה תוכניות ותהליכים שנועדו לצמצם פערים חינוכיים-חברתיים ולהרחיב את המוביליות החברתית של צעירים בחברה הישראלית. יוזמות אלו יצאו לפועל בשותפות עם השלטון המרכזי והמקומי ועם ארגונים וקרנות נוספים.

אפרת ארן


לאפרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מתוכנית המנהלים Kellogg-Recanati Executive MBA  – שניהם מאוניברסיטת תל אביב. היא עבדה בחברת אינטל, הן בארץ והן בחו"ל, במשך 17 שנים, החלה כמהנדסת תעשייה ולאחר מכן מילאה מגוון תפקידי ניהול בכירים.

בשנת 2012 החלה אפרת את מסעה החינוכי, כעמיתה בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית. במהלך לימודיה פיתחה את חזונה: לפעול למען יצירת חברה צודקת, המעניקה הזדמנויות שוות לכולם. לאחר סיום לימודיה במחזור כ"א של בית הספר עמדה אפרת בראש התוכנית למוביליות חברתית של קרן רש"י, שם עבדה על פרויקטים חינוכיים וקידמה נושאי מדיניות.

"כבוגרת בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית בעצמי, אני מרגישה שזה גם כבוד וגם חובה להוביל את בית הספר לשלב הבא", אומרת אפרת על תפקידה החדש. "בזכות מורשתו הארוכה של בית הספר ובוגריו הרבים, יש באפשרותו להמשיך ולהגדיל את השפעתו על החינוך ועל החברה בישראל כולה. אנו נרגשים מתהליך חידושה של התוכנית, שמטרתו להשאירה עמוקה ורלוונטית גם עבור העמיתים לעתיד, וכן מהעובדה שיחידת בוגרות ובוגרי מנדל המתחדשת תלווה את עמיתינו בשובם לשטח. אני מחויבת לעשות כמיטב יכולתי כדי שבית הספר, וקרן מנדל בכלל, ימשיכו לעמוד בחזית המאמץ לסייע לחברה הישראלית להתמודד עם אתגרים עכשוויים ועתידיים באמצעות מנהיגות חינוכית".